Homepage
 Weblog Patrick Welman

2/20/2006


Campagne




Afgelopen zaterdag stond in het teken van de campagne. Het eerste deel van de middag was voor Glanerbrug gereserveerd. Samen met Klaas Veenstra en wethouder Joop Hassink bij o.a. Albert Heijn en de C1000 aandacht voor ons verkiezingsprogramma gevraagd en gekregen. Wel viel me op dat er nog steeds mensen zijn die aangeven niet te gaan stemmen. Persoonlijk vind ik dit bijzonder spijtig. Uiteraard is het een vrije keus, maar we hebben in dit land rechten en plichten. Hoewel het een kiesrecht betreft zie ik het ook als een plicht. Een plicht bijvoorbeeld naar mensen in de wereld die niet kunnen stemmen, omdat ze in een dictatuur wonen. Het tweede deel van de middag bestond uit een wandeling door het centrum van Enschede. We waren met een grote groep. Hierdoor waren we goed zichtbaar en werden we herhaaldelijk door mensen aangesproken met vragen over de politiek. Overal in het centrum werd muziek gemaakt. De foto is daar een voorbeeld van.


Gepost door Patrick Welman.

0 Reacties

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Op 4 juni 2012 ben ik als wethouder van de gemeente Enschede benoemd. De stad waar ik geboren en getogen ben. Via mijn weblog krijg je hopelijk een goed beeld van het werk van een wethouder

Het weblog wil ik tevens gebruiken om mijn mening over actuele thema's te geven. Voor vragen en/of opmerkingen kan met mij contact opgenomen worden.

Mijn e-mailadres is p.welman@enschede.nl

Goodgoan!

 

Laatste postings


Archief