Homepage
 Weblog Patrick Welman

2/11/2006


Een tevreden Enschedeër!


Vanmorgen werd ik door de heer Theo Fransen uit de Cantatestraat (Glanerbrug) gebeld. Hij vertelde mij dat de gemeente afgelopen week met de renovatie van het openbaar groen in zijn buurt was begonnen. Hierover was en is hij zeer tevreden. Als u op de titel van dit stukje klikt dan kunt u zien dat ik enkele maanden geleden in de muziekbuurt op bezoek ben geweest en naar aanleiding daarvan vragen aan het college van B&W heb gesteld. Ook de TC-Tubantia heeft hieraan destijds de nodige aandacht besteed. Het heeft even geduurd maar inmiddels is de gemeente dus gestart met de verbetering van het openbaar groen in de muziekbuurt. Daarnaast heeft de politie in samenwerking met haar Duitse collega's afgelopen vrijdag een schoonmaakoperatie in het redemptoristenpark en het gebied langs de Glanerbeek gehouden. Terecht. Wat mij betreft wordt deze operatie de komende maanden diverse keren herhaald. De overlast van met name drugsgebruikers moet aanzienlijk afnemen. U ziet de afgelopen jaren heeft het CDA Enschede echt niet stil gezeten. Daarom is het belangrijk dat u ons ook de komende jaren in staat stelt om op te komen voor uw belangen. Maak gebruik van uw stem.


Gepost door Patrick Welman.

0 Reacties

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Op 4 juni 2012 ben ik als wethouder van de gemeente Enschede benoemd. De stad waar ik geboren en getogen ben. Via mijn weblog krijg je hopelijk een goed beeld van het werk van een wethouder

Het weblog wil ik tevens gebruiken om mijn mening over actuele thema's te geven. Voor vragen en/of opmerkingen kan met mij contact opgenomen worden.

Mijn e-mailadres is p.welman@enschede.nl

Goodgoan!

 

Laatste postings


Archief