Homepage
 Weblog Patrick Welman

2/02/2006


Bestel een (kandidaat)raadslid!


Vandaag heeft het CDA Enschede het bericht naar buiten gedaan dat wij graag op bezoek gaan bij mensen thuis of bij verenigingen of bedrijven. Iedereen in Enschede kan ons voor een half uurtje (met uitloop) bestellen om in gesprek te gaan over wat er is gedaan en nog gebeuren moet in Enschede. Dit is bedoeld voor hen die iets dieper dan via een folder willen weten waar onze partij voor staat en voor hen die op deze wijze ons hun wensen en opvattingen willen voorhouden. Afspraken zijn te maken via 4818022 of via ons algemene e-mailadres: cda@enschede.nl


Gepost door Patrick Welman.

0 Reacties

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Op 4 juni 2012 ben ik als wethouder van de gemeente Enschede benoemd. De stad waar ik geboren en getogen ben. Via mijn weblog krijg je hopelijk een goed beeld van het werk van een wethouder

Het weblog wil ik tevens gebruiken om mijn mening over actuele thema's te geven. Voor vragen en/of opmerkingen kan met mij contact opgenomen worden.

Mijn e-mailadres is p.welman@enschede.nl

Goodgoan!

 

Laatste postings


Archief