Homepage
 Weblog Patrick Welman

1/20/2006


Vrijdag 20 januari 2006


Vandaag was weer een dag vol met afspraken. Het is vaak zoeken naar een goede balans tussen werk, prive en politiek. Gelukkig lukt dat nog steeds, maar het blijft wel opletten. Vanochtend o.a. met bestuursleden van Student Union (www.studentunion.utwente.nl/nl/) gesproken. Het betreft een voor Nederland unieke organisatie. Student Union is het overkoepelende orgaan van studenten en studentenorganisaties aan de Universiteit Twente (UT). Zij zijn het centrale aanspreekpunt van alle studentenactiviteiten. Op 8 februari a.s. organiseert USE, een commissie van Student Union, voor de tweede keer een studentondernemersdag. Het toeval wil dat op diezelfde dag ook het Nationaal Innovatieplatform in Twente vergadert. We zijn aan het onderzoeken of de twee aan elkaar gekoppeld kunnen worden. Dat zou fantastisch zijn. Kan een extra dimensie aan de dag geven. Aan het eind van de middag de tussenresultaten van de campagne besproken. Het meeste campagnemateriaal is gereed. Morgen neem ik deel aan een debat van Enschede FM. Onderwerp is o.a. innovatie. De rest van het weekend ben ik vrij. Heerlijk.


Gepost door Patrick Welman.

0 Reacties

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Op 4 juni 2012 ben ik als wethouder van de gemeente Enschede benoemd. De stad waar ik geboren en getogen ben. Via mijn weblog krijg je hopelijk een goed beeld van het werk van een wethouder

Het weblog wil ik tevens gebruiken om mijn mening over actuele thema's te geven. Voor vragen en/of opmerkingen kan met mij contact opgenomen worden.

Mijn e-mailadres is p.welman@enschede.nl

Goodgoan!

 

Laatste postings


Archief