Homepage
 Weblog Patrick Welman

2/04/2007


Drukke vrijdagmiddag


Afgelopen vrijdagmiddag stond in het teken van een werkbezoek aan het Leger des Heils (zie foto hieronder) en aan het bijwonen van de uitreiking van de Gouden Bruistablet (zie foto hierboven). Samen met wethouder Myra Koomen en de fractieleden Leny Kloppers, Diet Boes en Gerrit Jan van der Veen met een aantal vertegenwoordigers van het Leger des Heils gesproken. Verschillende zaken kwamen aan de orde. Tevens hebben we een bezoek gebracht aan de slaapruimtes en aan de kamers waar mensen langere tijd kunnen verblijven. Met enkele bewoners hebben we kort gesproken. Bijzonder interessant en je gaat het werk van het Leger des Heils waarderen. Aan het eind van middag ben ik bij de allereerste uitreiking van de Gouden Bruistablet geweest. Het was behoorlijk druk. Het echtpaar Elvira van Eijl en Harry Abels ontvingen uit handen van Dick Buursink de tablet. In de toekomst willen we als Enschede Bruist vaker deze prijs uitreiken. Iedereen die Enschede laat bruisen kan hiervoor in aanmerking komen.


Gepost door Patrick Welman.

0 Reacties

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Op 4 juni 2012 ben ik als wethouder van de gemeente Enschede benoemd. De stad waar ik geboren en getogen ben. Via mijn weblog krijg je hopelijk een goed beeld van het werk van een wethouder

Het weblog wil ik tevens gebruiken om mijn mening over actuele thema's te geven. Voor vragen en/of opmerkingen kan met mij contact opgenomen worden.

Mijn e-mailadres is p.welman@enschede.nl

Goodgoan!

 

Laatste postings


Archief