Homepage
 Weblog Patrick Welman

1/11/2007


Hoe rustig was het echt in Enschede tijdens de jaarwisseling?


De jaarwisseling is niet overal in Nederland even rustig verlopen. Dat is de afgelopen week via de media duidelijk geworden. Niet alleen zijn er op verschillende plaatsen (flinke) vernielingen aangericht, maar ook is personeel van ambulance, brandweer en politie met vuurwerk beschoten. Dit is onacceptabel. De indruk bestaat dat het in Enschede wel rustig is gebleven. Is dit beeld juist? Daar wil ik graag antwoord op krijgen. Daarom heb ik afgelopen maandag een aantal vragen aan de burgemeester gesteld. De vragen waren:

  1. Bent u ook van mening dat de jaarwisseling in Enschede rustig is verlopen?
  2. Hebben er zich, buiten het zicht van de media, wel incidenten voorgedaan en wat is de reactie van de relevante instanties daarop geweest?
  3. Is er voor de volgende jaarwisseling aanvullend beleid wenselijk/noodzakelijk?

De voorzitter van de stedelijke commissie heeft echter besloten dat de vragen schriftelijk beantwoord mogen worden. Dit heeft tot gevolg dat de antwoorden nog even op zich laten wachten.


Gepost door Patrick Welman.

0 Reacties

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Op 4 juni 2012 ben ik als wethouder van de gemeente Enschede benoemd. De stad waar ik geboren en getogen ben. Via mijn weblog krijg je hopelijk een goed beeld van het werk van een wethouder

Het weblog wil ik tevens gebruiken om mijn mening over actuele thema's te geven. Voor vragen en/of opmerkingen kan met mij contact opgenomen worden.

Mijn e-mailadres is p.welman@enschede.nl

Goodgoan!

 

Laatste postings


Archief