Homepage
 Weblog Patrick Welman

12/10/2006


VVD ruimt niet op!


Nog steeds hangen er posters van Han ten Broeke, Tweede Kamerlid voor de VVD, in Enschede. In ieder geval kom ik ze aan de Hengelosestraat nog steeds tegen. Dat terwijl de verkiezingen van 22 november 2006 al enkele weken achter ons liggen. De andere partijen hebben de posters van hun kandidaten al wel opgeruimd. "Han" is overgeleverd aan de elementen van het weer. Wind en regen hebben vrijspel. Verschillende exemplaren van de poster van "Han" zijn dan ook reeds in sloten en op fietspaden gesignaleerd. "Han" hoort echter in de natuur niet thuis. Waarom de VVD niet opruimt is mij een raadsel. Het kan zijn dat ze als gevolg van de uitslag alleen maar met zich zelf bezig zijn. Jammer dat de natuur weer het kind van de rekening is. Ik zal de mensen van de VVD er eens op aanspreken.


Gepost door Patrick Welman.

0 Reacties

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Op 4 juni 2012 ben ik als wethouder van de gemeente Enschede benoemd. De stad waar ik geboren en getogen ben. Via mijn weblog krijg je hopelijk een goed beeld van het werk van een wethouder

Het weblog wil ik tevens gebruiken om mijn mening over actuele thema's te geven. Voor vragen en/of opmerkingen kan met mij contact opgenomen worden.

Mijn e-mailadres is p.welman@enschede.nl

Goodgoan!

 

Laatste postings


Archief