Homepage
 Weblog Patrick Welman

2/19/2009


Carnaval!



Het komend weekend is het weer carnaval. Het is al weken geleden begonnen, maar ik vier het eigenlijk alleen maar op vrijdag, zaterdag en soms zondag. Dit jaar blijft het beperkt tot de vrijdag en de zaterdag. Maandagavond hebben we immers in Enschede (Krekelstad) weer een vergadering van de gemeenteraad. Hieruit kan worden geconcludeerd dat er zeer weinig raadsleden in Enschede zijn die graag carnaval vieren. Ik moet me dus altijd aanpassen. Nee, dan is het in Oldenzaal (Boeskoolstedke) wel anders. Daar wordt je al als kind met carnaval groot gebracht. Op de foto staat mijn nichtje Britt. Zij is de prinses van haar school. Gisteren mocht ze samen met prins Jay bij de burgemeester van Oldenzaal op bezoek komen. Het was een groot feest. Ik wens iedereen die ook carnaval gaat vieren veel plezier en "Alaaf".


Gepost door Patrick Welman.

0 Reacties

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Op 4 juni 2012 ben ik als wethouder van de gemeente Enschede benoemd. De stad waar ik geboren en getogen ben. Via mijn weblog krijg je hopelijk een goed beeld van het werk van een wethouder

Het weblog wil ik tevens gebruiken om mijn mening over actuele thema's te geven. Voor vragen en/of opmerkingen kan met mij contact opgenomen worden.

Mijn e-mailadres is p.welman@enschede.nl

Goodgoan!

 

Laatste postings


Archief