Homepage
 Weblog Patrick Welman

1/22/2009


Samen naar buiten


Vanaf eind september 2008 zijn ongeveer veertig inwoners van Glanerbrug bezig geweest om gezamenlijk tot twee ontwerpen te komen voor de invulling van het zogenaamde "trapveldje" dat tussen Sporthal "De Brug" en de drie basisscholen in Glanerbrug Zuid is gelegen. Woensdagavond was er een bijeenkomst waar niet alleen de twee ontwerpen zijn gepresenteerd, maar ook hebben de buurtbewoners aangegeven hoe ze tot de twee ontwerpen zijn gekomen. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer onder de indruk ben van de wijze waarop jong en oud, autochtoon en allochtoon bij het proces betrokken zijn. Je kon duidelijk uit de verschillende presentaties horen dat iedereen met groot enthousiasme heeft deelgenomen. Omdat ook de leden van de stadsdeelcommissie Oost voor de bijeenkomst van woensdagavond waren uitgenodigd was ik vanaf het begin aanwezig. Aan het eind van alle presentaties zijn de twee ontwerpen voor de inrichting van het "trapveldje" aan de stadsdeelwethouder gepresenteerd. Voor meer info over bovenstaand programma, met overigens als naam "Samen naar buiten", kunt u vinden door op de titel van dit artikel te klikken. De komende maanden moeten de bewoners samen met de gemeente op zoek naar geld teneinde de herinrichting te kunnen betalen. Ook zullen ze, op mijn verzoek, een presentatie voor de stadsdeelcommissie Oost, geven. Ik wens ze veel succes.


Gepost door Patrick Welman.

0 Reacties

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Op 4 juni 2012 ben ik als wethouder van de gemeente Enschede benoemd. De stad waar ik geboren en getogen ben. Via mijn weblog krijg je hopelijk een goed beeld van het werk van een wethouder

Het weblog wil ik tevens gebruiken om mijn mening over actuele thema's te geven. Voor vragen en/of opmerkingen kan met mij contact opgenomen worden.

Mijn e-mailadres is p.welman@enschede.nl

Goodgoan!

 

Laatste postings


Archief