Homepage
 Weblog Patrick Welman

1/19/2009


Week 3: ziek, werkbezoek West-Boswinkel en nieuwjaarsreceptie Platform Aram


Aan het eind van week twee begon ik me vreemd te voelen. Ik kreeg het erg koud en mijn maag maakte allerlei vreemde geluiden. Niet goed dus. Die vrijdagmiddag direct in bed gedoken. Pas maandag voelde ik me iets beter, maar nog lang niet zo goed dat ik die avond bij de vergadering van de raad aanwezig kon zijn. Wel jammer, want ik zou bij twee onderwerpen het woord voeren. Leny Kloppers-Platvoet en Gerard Oude Egberink hebben het van mij overgenomen. Dat is het voordeel als je een inhoudelijk sterke fractie hebt. Daar komt nog bij dat we de onderwerpen tijdens de fractievergadering goed hadden voorbesproken. Donderdag was ik zodanig hersteld dat ik weer aan het werk kon. Hele dagen thuis zitten is ook niet alles. Afgelopen vrijdagmiddag kon ik gelukkig mee naar het gesprek met de wijkraad West-Boswinkel. Een prima gesprek. Je merkt aan alles dat collega Diet Boes-Schoonderbeek uitstekende contacten met deze wijkraad heeft. We hebben vooral lang bij de jeugdproblematiek stilgestaan. Ook de vernielingen in het Waterpark Zwerinkbeek kwamen aan de orde. Na afloop van de bijeenkomst zijn we ter plekke wezen kijken. Diezelfde dag, eigenlijk moet ik zeggen avond, ben ik bij de nieuwjaarsreceptie van Platform Aram geweest. Volgens mij waren meer dan 100 personen aanwezig. Ik vond het erg gezellig. Jammer dat af en toe in het Aramees werd gesproken. Aan het eind van de bijeenkomst werd nog een oproep door de voorzitter gedaan om deel te nemen aan een grote demonstratie in Berlijn. Doel van die demonstratie is om aandacht te vragen voor de problematiek van een eeuwenoud klooster in Turkije. Zie ook het weblog van collega Sabrie Gabriel.


Gepost door Patrick Welman.

0 Reacties

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Op 4 juni 2012 ben ik als wethouder van de gemeente Enschede benoemd. De stad waar ik geboren en getogen ben. Via mijn weblog krijg je hopelijk een goed beeld van het werk van een wethouder

Het weblog wil ik tevens gebruiken om mijn mening over actuele thema's te geven. Voor vragen en/of opmerkingen kan met mij contact opgenomen worden.

Mijn e-mailadres is p.welman@enschede.nl

Goodgoan!

 

Laatste postings


Archief