Homepage
 Weblog Patrick Welman

1/07/2009


2009


Het jaar is alweer een week oud. 2009, wat zal het ons brengen? De afgelopen dagen heeft het politieke bedrijf mijn aandacht gevraagd en gekregen. Daarbij doel ik niet alleen op de verschillende nieuwjaarsrecepties, maar ook op het feit dat we als CDA (zowel landelijk als regionaal en lokaal) een impuls aan de internationale treinverbindingen van Twente willen geven. In het verleden heb ik hier ook aandacht aangeschonken. Binnenkort daarover meer informatie.


Gepost door Patrick Welman.

1 Reacties

Op 17/1/09 00:07 zei Anonymous Anoniem:

Wat zal het jaar brengen?
Weet U wel dat deze week de schoolinspectie een speciaal onderzoek heeft gedaan bij de scholingsboulevard Enschede.
Dat daaruit blijkt dat de slechte organisatie grote problemen bij het personeel veroorzaakt en tot lesachterstanden bij de leerlingen leidt?

Tevens blijkt dat de SBE met grote spoed het aantal leerlingen weer wil uitbreiden met andere klassen. Ook deze kinderen en hun docenten gaan een risico lopen voor achterstanden en overbelasting, want de huidige problemen zijn nog steeds niet opgelost!

Tijd voor U om in de raad om opHELDERing te vragen.

 

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Op 4 juni 2012 ben ik als wethouder van de gemeente Enschede benoemd. De stad waar ik geboren en getogen ben. Via mijn weblog krijg je hopelijk een goed beeld van het werk van een wethouder

Het weblog wil ik tevens gebruiken om mijn mening over actuele thema's te geven. Voor vragen en/of opmerkingen kan met mij contact opgenomen worden.

Mijn e-mailadres is p.welman@enschede.nl

Goodgoan!

 

Laatste postings


Archief