Homepage
 Weblog Patrick Welman

2/14/2009


Op oald ies vrös t lich


Op maandag 9 februari jl. heeft de gemeenteraad het rapport van de onderzoekscommissie "Stadsmarketing en -promotie" besproken. De krant heeft hierover al het nodige geschreven, het lijkt me daarom niet zinvol omdat hier nog eens over te doen. Namens de CDA fractie heb ik in het debat proberen te achterhalen waarom het fout is gegaan. Op basis van de antwoorden van vooral de burgemeester en wethouder Helder is hierin meer inzage gekomen. Desondanks is het nog steeds moeilijk te begrijpen. Het is in ieder geval duidelijk geworden dat de bestuurlijk verantwoordelijken hebben aangegeven dat ze de gemeenteraad onvoldoende in stelling hebben gebracht om de controlerende en kaderstellende rol in te vullen. Dat zal niet weer gebeuren. Althans dat is de raad toegezegd. Laten we hopen dat de bestuuurders zich hun uitspraken over een aantal maanden nog herinneren. Mensen vallen snel terug op oude fouten.


Gepost door Patrick Welman.

0 Reacties

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Op 4 juni 2012 ben ik als wethouder van de gemeente Enschede benoemd. De stad waar ik geboren en getogen ben. Via mijn weblog krijg je hopelijk een goed beeld van het werk van een wethouder

Het weblog wil ik tevens gebruiken om mijn mening over actuele thema's te geven. Voor vragen en/of opmerkingen kan met mij contact opgenomen worden.

Mijn e-mailadres is p.welman@enschede.nl

Goodgoan!

 

Laatste postings


Archief