Homepage
 Weblog Patrick Welman

2/27/2006


Carnaval


Het afgelopen weekend stond niet de verkiezingsstrijd centraal maar het carnaval. Heerlijk. Vrijdag en zaterdag was ik in Oldenzaal. Zondag voor het eerst sinds jaren de optocht in Glanerbrug gekeken. Qua drukte viel het me niet tegen. Vooral langs de Gronausestraat stonden toch op enkele plekken de mensen rijen dik te kijken. De ondernemers van Glanerbrug hadden het initiatief genomen om drank en hapjes aan de toeschouwers en deelnemers uit te delen. Iedereen stelde dit bijzonder op prijs. Het weer was prachtig dus volgens mij is iedereen na afloop tevreden naar huis gegaan.


Gepost door Patrick Welman.

0 Reacties

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Op 4 juni 2012 ben ik als wethouder van de gemeente Enschede benoemd. De stad waar ik geboren en getogen ben. Via mijn weblog krijg je hopelijk een goed beeld van het werk van een wethouder

Het weblog wil ik tevens gebruiken om mijn mening over actuele thema's te geven. Voor vragen en/of opmerkingen kan met mij contact opgenomen worden.

Mijn e-mailadres is p.welman@enschede.nl

Goodgoan!

 

Laatste postings


Archief