Homepage
 Weblog Patrick Welman

4/14/2010


De afgelopen weken!


Sinds mijn laatste blog is er helaas te veel tijd verstreken. Ik heb niet stil gezeten. Niet alleen zijn de eerste vergaderingen van de raad achter de rug, maar ook heb ik met verschillende inwoners van Enschede over hun problemen en/of opmerkingen over het werk van de gemeente gesproken. Soms kun je de problemen met een simpel e-mailtje naar de verantwoordelijk ambtenaar oplossen en een andere keer moet je er wat meer tijd insteken. Eigenlijk altijd komen we tot een bevredigende oplossing voor alle partijen.

Vorige week dinsdag ben ik benoemd tot voorzitter van de stadsdeelcommissie Centrum. Een eervolle functie en ik mag in de voetsporen van wethouder Jeroen Hatenboer treden. Hij heeft iets moois in Centrum neergezet en ik hoop dat ik ook iets voor dit stadsdeel kan betekenen. Uiteraard altijd in samenwerking met alle partijen die bij dit stadsdeel betrokken zijn. Gisteren was al de eerste wijkschouw. Met een groep functionarissen en bewoners zijn we door de Laares gelopen. Erg interessant. Volgende week probeer ik een andere wijkschouw in Centrum bij te wonen. Weet niet zeker of dat gaat lukken, want mijn agenda wordt steeds voller. Ook heb ik vorige week kennis gemaakt met de medewerkers van het stadsdeelteam.

Gisteravond was de eerste vergadering van de stadsdeelcommissie Oost. Daaraan voorafgaand een introductiebijeenkomst. De organisatie was perfect en opkomst uitstekend. De formele vergadering begon om 20.00 uur en verliep soepeltjes. Kijk met grote tevredenheid op de afgelopen weken terug.


Gepost door Patrick Welman.

0 Reacties

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Op 4 juni 2012 ben ik als wethouder van de gemeente Enschede benoemd. De stad waar ik geboren en getogen ben. Via mijn weblog krijg je hopelijk een goed beeld van het werk van een wethouder

Het weblog wil ik tevens gebruiken om mijn mening over actuele thema's te geven. Voor vragen en/of opmerkingen kan met mij contact opgenomen worden.

Mijn e-mailadres is p.welman@enschede.nl

Goodgoan!

 

Laatste postings


Archief