Homepage
 Weblog Patrick Welman

2/01/2010


Verkiezingsprogramma 2010-2014: Werken aan zekerheid!



Eind 2009 hebben de leden van het CDA Enschede het verkiezingsprogramma 2010-2014 vastgesteld. Omdat het goed is dat inwoners van Enschede dit weten en dat niet iedereen als eerste op de website van het CDA Enschede kijkt, maar wel bijvoorbeeld veranderingen op mijn weblog in de gaten houdt, heb ik hierbij een link toegevoegd naar ons verkiezingsprogramma. Het is: http://www.cda-enschede.nl/Verkiezingsprogramma-CDA-Enschede-2010%112014/. Niet alleen de leden van onze partij, maar ook andere inwoners van Enschede (inclusief de dorpen en het buitengebied) hebben aan het programma meegeschreven. Wat betreft onze kandidatenlijst, zie de foto. Een geweldig elftal.


Gepost door Patrick Welman.

0 Reacties

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Op 4 juni 2012 ben ik als wethouder van de gemeente Enschede benoemd. De stad waar ik geboren en getogen ben. Via mijn weblog krijg je hopelijk een goed beeld van het werk van een wethouder

Het weblog wil ik tevens gebruiken om mijn mening over actuele thema's te geven. Voor vragen en/of opmerkingen kan met mij contact opgenomen worden.

Mijn e-mailadres is p.welman@enschede.nl

Goodgoan!

 

Laatste postings


Archief