Homepage
 Weblog Patrick Welman

2/03/2010


Mijn favoriete boek!



Afgelopen zaterdag is de tentoonstelling "Enschedeërs en hun favoriete boek" geopend. Als u goed op het affiche kijkt dan kunt u zien dat ik ook aan deze tentoonstelling heb meegewerkt. De tentoonstelling is in de Openbare Bibliotheek aan de Pijpenstraat en voor iedereen toegankelijk. Ik sta op de foto met een boek over de RK-parochie te Glanerbrug. Via deze foto wil ik uitdrukken dat ik trots ben op mijn geboortedorp. Daar komt bij dat het boek mede door mijn jongste broer is geschreven en samengesteld. Dat maakt het toch wel erg speciaal. Hieronder de foto die op de tentoonstelling is te zien. Maarten Dors is de maker van de foto en hij is tevens de samensteller van de tentoonstelling. Zelf ben ik nog niet geweest, maar ben zeker van plan te gaan. Op de website http://www.maartendors.nl/index.html is meer informatie over Maarten te vinden.


Gepost door Patrick Welman.

0 Reacties

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Op 4 juni 2012 ben ik als wethouder van de gemeente Enschede benoemd. De stad waar ik geboren en getogen ben. Via mijn weblog krijg je hopelijk een goed beeld van het werk van een wethouder

Het weblog wil ik tevens gebruiken om mijn mening over actuele thema's te geven. Voor vragen en/of opmerkingen kan met mij contact opgenomen worden.

Mijn e-mailadres is p.welman@enschede.nl

Goodgoan!

 

Laatste postings


Archief