Homepage
 Weblog Patrick Welman

1/11/2010


Nog een kleine 8 weken!


Op 3 maart 2010 zijn er gemeenteraadsverkiezingen in Nederland en dus ook in Enschede. De komende, ongeveer, acht weken ga ik hard aan de slag om de kiezers in Enschede te overtuigen van een sterk CDA in de gemeenteraad van Enschede. Natuurlijk ben ik daarmee al eerder gestart, maar de komende twee maanden krijgt dit meer aandacht. Op mijn weblog en via twitter zal ik verslag doen van de verschillende campagne-activiteiten. Volgende week dinsdag bijvoorbeeld ben ik deelnemer aan het Lokaal Sportdebat Enschede in het Stedelijk Lyceum vestiging Zuid. De dag erop mag ik deelnemen aan een debat in MAC Berlijn. Dit wordt door de krant TC Tubantia georganiseerd. Daarnaast vinden er nog allerlei activiteiten plaats die door het CDA worden georganiseerd. Het wordt kortom een enerverende tijd. Ik hoop met een voor het CDA prima uitslag. Ik ga er in ieder geval mijn best voordoen.


Gepost door Patrick Welman.

0 Reacties

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Op 4 juni 2012 ben ik als wethouder van de gemeente Enschede benoemd. De stad waar ik geboren en getogen ben. Via mijn weblog krijg je hopelijk een goed beeld van het werk van een wethouder

Het weblog wil ik tevens gebruiken om mijn mening over actuele thema's te geven. Voor vragen en/of opmerkingen kan met mij contact opgenomen worden.

Mijn e-mailadres is p.welman@enschede.nl

Goodgoan!

 

Laatste postings


Archief