Homepage
 Weblog Patrick Welman

10/16/2009


Verkeersonveiligheid in Kerkstraat Glanerbrug nog steeds niet opgelost!


Tot mijn verdriet is er in de Kerkstraat te Glanerbrug nog steeds sprake van onveilige situaties als gevolg van het doorgaande vrachtverkeer en personenwagens die zich niet aan de snelheid houden. Althans als ik afga op de signalen die ik krijg van buurtbewoners. Ik heb geen enkele reden om aan die verhalen te twijfelen. Daarom ga ik er binnenkort naar toe om ter plekke te kijken wat er precies aan de hand is. De afgelopen jaren heb ik bij herhaling voor de verkeerssituatie van de straat aandacht gevraagd. Dat ondanks toezeggingen van de stadsdeelwethouder het erop lijkt dat er nog steeds niets veranderd is daar baal ik behoorlijk van.


Gepost door Patrick Welman.

0 Reacties

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Op 4 juni 2012 ben ik als wethouder van de gemeente Enschede benoemd. De stad waar ik geboren en getogen ben. Via mijn weblog krijg je hopelijk een goed beeld van het werk van een wethouder

Het weblog wil ik tevens gebruiken om mijn mening over actuele thema's te geven. Voor vragen en/of opmerkingen kan met mij contact opgenomen worden.

Mijn e-mailadres is p.welman@enschede.nl

Goodgoan!

 

Laatste postings


Archief