Homepage
 Weblog Patrick Welman

4/13/2009


Kunst uit Glanerbrug


Ergens eind vorig jaar zijn we gestart met de renovatie van onze tuin. Eerst moesten struiken en verschillende (veel te) grote coniferen het veld ruimen. Toen dat eenmaal gelukt was kwam er een oude betonnen schutting te voorschijn waar je iets mee moet doen. Grafiti dat leek ons wel wat. Geen letters maar een afbeelding dat past bij een tuin. Met het onderstaande resultaat zijn we meer dan tevreden. Mart en Chris zijn er een hele zaterdag druk meegeweest. De jongens komen uit Glanerbrug. Ik had hun werk al een keer bij iemand in huis mogen bewonderen. Dus toen onze tuin eenmaal geruimd was konden ze aan de slag.


Gepost door Patrick Welman.

0 Reacties

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Op 4 juni 2012 ben ik als wethouder van de gemeente Enschede benoemd. De stad waar ik geboren en getogen ben. Via mijn weblog krijg je hopelijk een goed beeld van het werk van een wethouder

Het weblog wil ik tevens gebruiken om mijn mening over actuele thema's te geven. Voor vragen en/of opmerkingen kan met mij contact opgenomen worden.

Mijn e-mailadres is p.welman@enschede.nl

Goodgoan!

 

Laatste postings


Archief