Homepage
 Weblog Patrick Welman

5/09/2008


Overlast coffeeshop Glanerbrug


Enkele weken geleden stond er in de TC-Tubantia een artikel met als titel "Glanerbrug klaagt over overlast van coffeeshop". Volgens de krant ervaren bewoners van de Dr. Stamstraat in Glanerbrug overlast van de steeds drukker wordende coffeeshop aan de Gronausestraat. Daarnaast zijn de bewoners van mening dat de Dr. Stamstraat toe is aan een grondige onderhoudsbeurt. In het artikel stond verder dat de bewoners een petitie aan de Dorpsraad Glanerbrug hebben aangeboden. Volgens de Dorpsraad is die petitie doorgegeven aan de verantwoordelijke functionarissen van de gemeente Enschede. Naar aanleiding van het artikel ga ik a.s. dinsdag, tijdens de vergadering van de stadsdeelcommissie Oost, enkele vragen aan de wethouder stellen. De vragen zijn:

  1. Is de wethouder geinformeerd over de petitie en de achtergronden daarvan?
  2. Ervan uitgaande dat de bewoners terecht klagen, welke acties zijn inmiddels ondernomen om de overlast van de coffeeshop aanzienlijk te verminderen?
  3. Kan aangegeven worden of en zo ja wanneer de Dr. Stamstraat staat ingepland voor (groot) onderhoud?


Gepost door Patrick Welman.

0 Reacties

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Op 4 juni 2012 ben ik als wethouder van de gemeente Enschede benoemd. De stad waar ik geboren en getogen ben. Via mijn weblog krijg je hopelijk een goed beeld van het werk van een wethouder

Het weblog wil ik tevens gebruiken om mijn mening over actuele thema's te geven. Voor vragen en/of opmerkingen kan met mij contact opgenomen worden.

Mijn e-mailadres is p.welman@enschede.nl

Goodgoan!

 

Laatste postings


Archief