Homepage
 Weblog Patrick Welman

3/18/2008


Kampioenschap van Enschede


Afgelopen zondag, 16 maart 2008, mocht ik tijdens de laatste dag van het kampioenschap van Enschede de prijzen uitreiken. Een hele eer. Iedereen die in Enschede woont of bij een rijvereniging in Enschede is aangesloten mocht mee doen. De organisatie was in handen van de LRV Het Twentes Ros, PC de Vijf Marken en Menclub Twentse Marke. U begrijpt het al het betreft paardesport. Het was voor mij al weer een hele tijd geleden dat ik in de manege was geweest waar het evenement plaatsvond. Ik was erg onder de indruk van de faciliteiten die de verenigingen tot hun beschikking hebben. Dat was er vroeger, toen ik er nog wel eens kwam, allemaal niet. In mijn speech heb ik hier dan ook wat over gezegd. Tevens heb ik alle vrijwilligers bedankt. Ben toch elke keer weer onder de indruk van hun inzet en energie. Fantatstisch. Ook de sponsoren zijn onmisbaar. Kortom een prachtig evenement waar ik graag een klein steentje aan heb bij willen dragen. Jammer dat er in de pers niet of nauwelijks aandacht aan is geschonken. Het kampioenschap had absoluut beter verdiend.


Gepost door Patrick Welman.

0 Reacties

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Op 4 juni 2012 ben ik als wethouder van de gemeente Enschede benoemd. De stad waar ik geboren en getogen ben. Via mijn weblog krijg je hopelijk een goed beeld van het werk van een wethouder

Het weblog wil ik tevens gebruiken om mijn mening over actuele thema's te geven. Voor vragen en/of opmerkingen kan met mij contact opgenomen worden.

Mijn e-mailadres is p.welman@enschede.nl

Goodgoan!

 

Laatste postings


Archief