Homepage
 Weblog Patrick Welman

10/11/2007


CCI Boekelo


De komende vier dagen is het weer zover. De Military van Boekelo. Een fantastisch event waar ik in het verleden heel wat uren heb verbracht. Samen met mijn broers en enkele vrienden als vrijwilliger in Boekelo aan het werk. We waren verantwoordelijk voor het plaatsen van reclameborden bij elke hindernis in de cross. Daarnaast waren we begeleiders voor de verschillende televisie- en radioverslaggevers die de Military kwamen bezoeken. Een erg mooie tijd. Helaas is het niet meer met onze andere interesses (zoals bijvoorbeeld politiek) te combineren. Eigenlijk wel jammer, maar het is niet anders. Uiteraard ben ik er de komende dagen wel als bezoeker. De weersverwachtingen zijn uitstekend. Ik hoop een mooie wedstrijd te zien. Graag wens ik alle vrijwilligers van de Military Boekelo veel succes.


Gepost door Patrick Welman.

0 Reacties

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Op 4 juni 2012 ben ik als wethouder van de gemeente Enschede benoemd. De stad waar ik geboren en getogen ben. Via mijn weblog krijg je hopelijk een goed beeld van het werk van een wethouder

Het weblog wil ik tevens gebruiken om mijn mening over actuele thema's te geven. Voor vragen en/of opmerkingen kan met mij contact opgenomen worden.

Mijn e-mailadres is p.welman@enschede.nl

Goodgoan!

 

Laatste postings


Archief