Homepage
 Weblog Patrick Welman

9/13/2007


Gum 'n asbag


Vorige week heb ik in onze nieuwsbrief aandacht besteed aan het produkt Gum 'n Asbag. Het is een soort portefeuille waarin je de resten van kauwgum en sigaretten kunt opbergen, in plaats van het op de grond te gooien. In Japan is het helemaal hip. Zoiets zou in Enschede ook van pas kunnen komen, immers er zijn helaas hele volksstammen die hun gauwgum en/of sigaret op de grond gooien. Dat kan dus ook anders. Voor mensen die meer over het produkt willen weten verwijs ik graag naar de website van Gum 'n Asbag. Dat is http://www.gumnasbag.nl/. Inmiddels hebben ook de TC-Tubantia en de Huis aan Huis over Gum 'n Asbag geschreven. Ik zelf heb er een aantal besteld. Niet voor mezelf, maar om uit te delen. Interesse? Laat het me weten.


Gepost door Patrick Welman.

1 Reacties

Op 25/11/08 11:38 zei Anonymous Anoniem:

Geweldig idee. Ik gebruik hem ook al even. Daardoor ook met vijf studenten op het idee gekomen de Gum 'n asbag te vermarkten

Voor meer info: www.samenschoon.nl

 

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Op 4 juni 2012 ben ik als wethouder van de gemeente Enschede benoemd. De stad waar ik geboren en getogen ben. Via mijn weblog krijg je hopelijk een goed beeld van het werk van een wethouder

Het weblog wil ik tevens gebruiken om mijn mening over actuele thema's te geven. Voor vragen en/of opmerkingen kan met mij contact opgenomen worden.

Mijn e-mailadres is p.welman@enschede.nl

Goodgoan!

 

Laatste postings


Archief