Homepage
 Weblog Patrick Welman

2/26/2007


Wijkschouw en wandeling met bewoners Manna


Al sinds mijn aantreden als raadslid in 2002 probeer ik zo vaak als mogelijk de wijkschouwen in stadsdeel Oost bij te wonen. Helaas lukt dat in verband met mijn werkzaamheden bij de Universiteit Twente niet altijd. Gelukkig kon ik afgelopen donderdag bij de wijkschouw 't Ribbelt aaanwezig zijn. Vertegenwoordigers van verschillende instanties zoals politie, woningbouwverenigingen, stadsdeelbeheer, stadsdeelmanagement, Alifa, scholen en de wijkraad waren aanwezig. Ook liepen dit keer enkele bewoners mee. Verschillende knelpunten zijn bekekeken en besproken. Elke keer worden ook concrete acties afgesproken om het eventuele probleem op te lossen. De wijkschouw is een prima instrument waarbij alle betrokkenen direct met elkaar kunnen overleggen om oplossingen te vinden waar een breed draagvlak voor is. Dat was dus afgelopen donderdag. Zaterdagochtend mocht ik samen met een achttal andere CDA'ers een groep bewoners van Manna bezoeken. Dit was in het kader van een project van Stichting Present. Samen met gedeputeerde Gert Ranter en fractiegenoot Gerrit Jan van der Veen zijn we met drie bewoners van Manna naar het Woolderikspark gelopen. Iedereen genoot van het mooie park en de aanwezige dieren. Helaas begon het op een gegeven moment te regenen. Gelukkig stond bij Manna een heerlijke kop koffie voor ons klaar. Het was een welbestede ochtend en zeker voor herhaling vatbaar.


Gepost door Patrick Welman.

0 Reacties

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Op 4 juni 2012 ben ik als wethouder van de gemeente Enschede benoemd. De stad waar ik geboren en getogen ben. Via mijn weblog krijg je hopelijk een goed beeld van het werk van een wethouder

Het weblog wil ik tevens gebruiken om mijn mening over actuele thema's te geven. Voor vragen en/of opmerkingen kan met mij contact opgenomen worden.

Mijn e-mailadres is p.welman@enschede.nl

Goodgoan!

 

Laatste postings


Archief