Homepage
 Weblog Patrick Welman

11/24/2006


Oef!


Wat een spannende dag was het afgelopen woensdag. Het CDA is toch als grootste uit de strijd te voorschijn gekomen, geweldig. Nu nog afwachten hoeveel voorkeurstemmen Pieter Omtzigt heeft gekregen. Om eerlijk te zijn had ik niet verwacht dat de PvdA 10 zetels zou verliezen. Wat een afstraffing. Zou mijn voorspelling van "Dag Wouter" dan toch uitkomen. Ach, dat is niet belangrijk. Dat moeten ze binnen die partij maar uitvechten. Wij hebben een mooi resultaat behaald en dat telt. Dat de formatie niet makkelijk zal zijn lijkt me duidelijk. Ik wens de partijleiding in Den Haag veel wijsheid toe.


Gepost door Patrick Welman.

0 Reacties

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Op 4 juni 2012 ben ik als wethouder van de gemeente Enschede benoemd. De stad waar ik geboren en getogen ben. Via mijn weblog krijg je hopelijk een goed beeld van het werk van een wethouder

Het weblog wil ik tevens gebruiken om mijn mening over actuele thema's te geven. Voor vragen en/of opmerkingen kan met mij contact opgenomen worden.

Mijn e-mailadres is p.welman@enschede.nl

Goodgoan!

 

Laatste postings


Archief