Homepage
 Weblog Patrick Welman

10/10/2006


Ons kamerlid heeft een nieuwe website


Ons Tweede Kamerlid, Pieter Omtzigt, heeft een nieuwe website. Klik op de titel van dit artikeltje. Moet zeggen dat het een hele verbetering is ten opzichte van de vorige. Stijl komt overeen met die van CDA Enschede. Dan moet het wel goed zijn. Ik wens Pieter veel succes met zijn campagne. De vooruitzichten zijn prima, maar dat dacht Wouter Bos enkele maanden geleden ook nog. Het kan verkeren.


Gepost door Patrick Welman.

0 Reacties

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Op 4 juni 2012 ben ik als wethouder van de gemeente Enschede benoemd. De stad waar ik geboren en getogen ben. Via mijn weblog krijg je hopelijk een goed beeld van het werk van een wethouder

Het weblog wil ik tevens gebruiken om mijn mening over actuele thema's te geven. Voor vragen en/of opmerkingen kan met mij contact opgenomen worden.

Mijn e-mailadres is p.welman@enschede.nl

Goodgoan!

 

Laatste postings


Archief