Homepage
 Weblog Patrick Welman

3/21/2006


Update onderhandelingen


Afgelopen zaterdag was de tweede openbare bijeenkomst waarin de PvdA haar bevindingen over de voortgang onderhandelingen presenteerde. Duidelijk is dat ze met het CDA en met GroenLinks verder willen onderhandelen. Op het eerste gezicht voor ons een goed resultaat, gelet op de verkiezingsuitslag. We moeten er echter wel wat voor inleveren. Willen we wederom twee wethouders in het college hebben dan moet de tweede wethouder, naast Jeroen Goudt, over een netwerk in Den Haag beschikken. Dat is ons afgelopen week voor het eerst medegedeeld. Voor ons kwam het als een complete verrassing. Nooit, ook niet in de verkiezingsstrijd, is dit punt naar voren gebracht. Meteen was duidelijk dat Joop Hassink niet in dat profiel paste. Voor Joop bijzonder sneu. Politiek is hard. Dus willen we een tweede man of vrouw in het college van B en W dan moeten we op zoek naar iemand met een "Haags" netwerk. We hebben daar maar weinig tijd voor gekregen. De eisen van de winnaar zijn niet mals.


Gepost door Patrick Welman.

0 Reacties

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Op 4 juni 2012 ben ik als wethouder van de gemeente Enschede benoemd. De stad waar ik geboren en getogen ben. Via mijn weblog krijg je hopelijk een goed beeld van het werk van een wethouder

Het weblog wil ik tevens gebruiken om mijn mening over actuele thema's te geven. Voor vragen en/of opmerkingen kan met mij contact opgenomen worden.

Mijn e-mailadres is p.welman@enschede.nl

Goodgoan!

 

Laatste postings


Archief