Homepage
 Weblog Patrick Welman

3/08/2006


De uitslag is bekend!


Helaas is het ons niet gelukt, ondanks een goede campagne, om wederom 8 zetels te halen. Heel erg jammer. Ik had het graag anders gezien. De inwoners van Enschede hebben gesproken. Ondanks het verlies ben ik wel tevreden over het aantal voorkeurstemmen. 912, een flinke verdubbeling ten opzichte van de vorige keer. Dat doet me wel goed. Volgens mij een signaal dat ik de afgelopen vier jaar naar behoren heb gepresteerd. Als ik echter had mogen kiezen tussen minder voorkeurstemmen en meer zetels dan wist ik het wel. De PvdA is met 15 zetels de grootste geworden. Gisteravond hebben we in "Le Monde" kunnen zien wat de gevolgen zijn van een dergelijke overwinning. Een aantal leden van deze partij vertoonden opmerkelijk gedrag. Kan me niet herinneren dat wij in 2002 dergelijk gedrag naar de PvdA hebben vertoond. Op korte termijn starten de onderhandelingen. Via dit weblog zal ik u over de voortgang informeren.


Gepost door Patrick Welman.

0 Reacties

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Op 4 juni 2012 ben ik als wethouder van de gemeente Enschede benoemd. De stad waar ik geboren en getogen ben. Via mijn weblog krijg je hopelijk een goed beeld van het werk van een wethouder

Het weblog wil ik tevens gebruiken om mijn mening over actuele thema's te geven. Voor vragen en/of opmerkingen kan met mij contact opgenomen worden.

Mijn e-mailadres is p.welman@enschede.nl

Goodgoan!

 

Laatste postings


Archief