Homepage
 Weblog Patrick Welman

3/28/2006


Duidelijkheid!


De afgelopen week is duidelijk geworden dat het nieuwe college van B en W van de gemeente Enschede uit de PvdA, GroenLinks en het CDA zal bestaan. Ik heb hierover eerder bericht. Op dat moment was het nog niet helemaal zeker. Nu wel. Het is een resultaat dat ik op 7 maart jl. niet in mijn hoofd had zitten. Ik was er echt van overtuigd dat het CDA een goede uitslag zou halen en dat we met Jeroen en Joop terug in het college zouden komen. Dat is helaas niet gebeurt. Het is anders gelopen. Desondanks ben ik tevreden met het onderhandelingsresultaat, zowel wat betreft programma als portefeuilleverdeling. De komende dagen moeten de verschillende fracties het nog bespreken, daarom kan ik er op dit moment nog niets over zeggen. Het CDA heeft in ieder geval een vrouwelijke wethouderskandidaat en dat is mooi. Een foto van haar kunt u op onze homepage zien. Op maandag 10 april a.s. wordt tijdens de gemeenteraadsvergadering het nieuwe college geinstalleerd. Dan zijn ook de nieuwe raadscommissies bekend. We kunnen en moeten dan echt aan de bak. Er liggen een paar flinke klussen op ons te wachten. Denk aan bijvoorbeeld het Muziekkwartier, de luchthaven en de integratie van Dolphia in de nieuwbouwwijk.


Gepost door Patrick Welman.

2 Reacties

Op 29/3/06 09:24 zei Anonymous Anoniem:

Ik vond uw verhaal in de krant over het terugdringen van de formulieren-jihad op het stadskantoor anders ook een goede zet!

groet,

Johan Oude Alink

 

Op 29/3/06 12:51 zei Blogger Patrick Welman:

Dank u wel. Het heeft inmiddels een mooie plek in het coalitie-akkoord gekregen.

 

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Op 4 juni 2012 ben ik als wethouder van de gemeente Enschede benoemd. De stad waar ik geboren en getogen ben. Via mijn weblog krijg je hopelijk een goed beeld van het werk van een wethouder

Het weblog wil ik tevens gebruiken om mijn mening over actuele thema's te geven. Voor vragen en/of opmerkingen kan met mij contact opgenomen worden.

Mijn e-mailadres is p.welman@enschede.nl

Goodgoan!

 

Laatste postings


Archief