Homepage
 Weblog Patrick Welman

9/14/2008


Weekend!


Om het moment dat ik dit schrijf is het weekend bijna weer voorbij. Het begon mooi met een teamuitje van het CDA Enschede. Samen met het bestuur, ons statenlid Joop Hassink, wethouder Jeroen Goudt (helaas kon onze andere wethouder Myra Koomen niet) en onze partners hebben we een prima uitje gehad. Op een informele wijze het politieke seizoen openen is niet verkeerd. Gisteren, zaterdag, mocht ik bij de eerste wedstrijd van FC Twente in de Grolsch Veste aanwezig zijn. Mijn werkgever heeft samen met een businesspartner een aantal kaarten en die gebruiken we om relaties uit te nodigen. Overigens doen we dit voor het eerst. Ondanks de matige wedstrijd is het me prima bevallen. Je krijgt toch de gelegenheid om in een andere omgeving met je zakenrelatie van gedachten te wisselen. We hebben een schema gemaakt dus ik zal vast nog wel een keer een wedstrijd van FC Twente bezoeken. Interessant bijkomend effect is dat je tot de ontdekking komt dat je toch wel erg veel mensen kent. FC Twente is toch echt een club voor iedereen. Vanavond moet ik nog de stukken voor morgenavond doornemen. Op verzoek van de SP is een stuk over de APV op de agenda gezet. Geen idee waarom. Dat kom ik vanavond wel te weten.


Gepost door Patrick Welman.

0 Reacties

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Op 4 juni 2012 ben ik als wethouder van de gemeente Enschede benoemd. De stad waar ik geboren en getogen ben. Via mijn weblog krijg je hopelijk een goed beeld van het werk van een wethouder

Het weblog wil ik tevens gebruiken om mijn mening over actuele thema's te geven. Voor vragen en/of opmerkingen kan met mij contact opgenomen worden.

Mijn e-mailadres is p.welman@enschede.nl

Goodgoan!

 

Laatste postings


Archief