Homepage
 Weblog Patrick Welman

4/01/2007


Van harte gefeliciteerd!


Gisteren, zaterdag 31 maart 2007, zijn Manon en ik bij de jubileumparty van Pico Mode geweest. De eigenaren, Anneke en Pieter, zijn buren van ons, vandaar. De hele straat was voor de party uitgenodigd. Het was er erg gezellig. Ze hebben een mooi bedrijf en je kunt er goed winkelen. In een gesprek met een buurman kwam ook de aanpassing van de Walhofstraat aan de orde. Inmiddels is de gemeente hiermee, in samenwerking met het waterschap Regge en Dinkel, gestart. In het straatbeeld wordt de Roombeek weer teruggebracht. Een bijzonder project. De buurman die namens de straat zitting heeft in de begeleidingsgroep kon melden dat het eerste deel begin juni gereed moet zijn. Ik ben heel benieuwd. Ik heb me de afgelopen periode bewust niet met dit dossier beziggehouden. Als politicus moet je verschillende belangen uit elkaar houden. Vandaag is het al weer feest in de straat. Las vanochtend in de "TC Tubantia op zondag" dat onze buurman Jan Bos is benoemd tot lid in de Orde van Oranje Nassua. Dat is een mooie onderscheiding. Jan Bos is al vele jaren betrokken bij Stichting Gouden Aktie Jong Talent voor Twente. Eerst als bestuurslid en later als voorzitter, aldus de krant. Een onderscheiding maakt duidelijk dat anderen oog hebben voor je inzet. Dat is mooi. Het ziet er naar uit dat vandaag een zonnige dag wordt. Heerlijk. Snel naar buiten.


Gepost door Patrick Welman.

0 Reacties

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Op 4 juni 2012 ben ik als wethouder van de gemeente Enschede benoemd. De stad waar ik geboren en getogen ben. Via mijn weblog krijg je hopelijk een goed beeld van het werk van een wethouder

Het weblog wil ik tevens gebruiken om mijn mening over actuele thema's te geven. Voor vragen en/of opmerkingen kan met mij contact opgenomen worden.

Mijn e-mailadres is p.welman@enschede.nl

Goodgoan!

 

Laatste postings


Archief