Homepage
 Weblog Patrick Welman

7/01/2006


Een drukke week!


De afgelopen week was druk. Naast mijn werkzaamheden voor de UT was ik in de avonduren vaak voor het raadswerk op pad. Daarnaast probeerde ik het landelijke nieuws nog te volgen. Persoonlijk vind ik het jammer dat het kabinet Balkenende II het karwei niet af mag maken. Het komende jaar hadden ze nog verschillende belangrijke besluiten kunnen en willen nemen. Waarschijnlijk was ik met enkele daarvan oneens geweest, dat was ook de afgelopen drie jaar het geval, maar ik sta achter de hoofdlijn. Het is niet anders. Het is dus bijna zeker dat we in 2006 voor de tweede keer naar de stembus moeten. Wie had dat gedacht? Lokaal was het zoals gezegd ook druk. Maandag was er een stedelijke commissie, in de marge ervan hebben we nog over het Stadsbedrijf kunnen spreken. Ik ben optimistisch dat het college van B&W de komende weken een aantal stappen gaat zetten die op een breed draagvlak in en buiten de raad kunnen rekenen. Dinsdagavond zijn collega Leny Kloppers en ik bij een informatiebijeenkomst over de reconstructie van de Gronausestraat aanwezig geweest. Enkele leden van de Dorpsraad Glanerbrug waren daarbij ook aanwezig. Het was een goede en constructieve bijeenkomst. Mijn eerdere bezwaren, vooral met betrekking tot de laad- en los(on)mogelijkheden, zijn weggenomen. Diezelfde avond ben ik nog op bezoek geweest bij een aantal bewoners van de Eschmarke. Daarover zal ik in onze nieuwsbrief een artikel schrijven. Afgelopen donderdag was de fractievergadering. Helaas kon Gerrit Jan van der Veen daar vanwege omstandigheden niet bij zijn. We leven met hem en zijn familie mee.


Gepost door Patrick Welman.

0 Reacties

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Op 4 juni 2012 ben ik als wethouder van de gemeente Enschede benoemd. De stad waar ik geboren en getogen ben. Via mijn weblog krijg je hopelijk een goed beeld van het werk van een wethouder

Het weblog wil ik tevens gebruiken om mijn mening over actuele thema's te geven. Voor vragen en/of opmerkingen kan met mij contact opgenomen worden.

Mijn e-mailadres is p.welman@enschede.nl

Goodgoan!

 

Laatste postings


Archief