Homepage
 Weblog Patrick Welman

1/09/2006


Jonge Leu en Oale Groond


In onze electronische nieuwsbrief van begin oktober 2005 heb ik opgemerkt blij te zijn met het initiatief van RTV Oost om met een eigen "streeksoap" te komen. Afgelopen zondag was aflevering 14 op tv. Het blijft een leuke serie. De makers, acteurs, de regionale omroep en de sponsoren verdienen een groot compliment. Ik geniet van de taal en de herkenbare situaties. Tuurlijk is er altijd wel iets aan te merken op het acteren, maar het wordt steeds beter. De afgelopen weken konden we in de krant lezen dat RTV Oost graag een vervolg op de serie wil maken, maar dat het geld hiervoor nog niet gevonden is. Los van de vraag of het verstandig is om met een vervolg te komen, want ik vraag me af of dit succes te evenaren is, kom ik in de discussie de Regio Twente niet tegen. "'t Is amper-an da-j d'r wat van begriepen kunt." Helaas moet ik zeggen, zoals wel vaker. Waarom moet het altijd de provincie Overijssel zijn die dergelijke projecten financieel mogelijk maakt. Dus Regio neem contact op met RTV Oost en onderzoek wat haalbaar is.


Gepost door Patrick Welman.

0 Reacties

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Op 4 juni 2012 ben ik als wethouder van de gemeente Enschede benoemd. De stad waar ik geboren en getogen ben. Via mijn weblog krijg je hopelijk een goed beeld van het werk van een wethouder

Het weblog wil ik tevens gebruiken om mijn mening over actuele thema's te geven. Voor vragen en/of opmerkingen kan met mij contact opgenomen worden.

Mijn e-mailadres is p.welman@enschede.nl

Goodgoan!

 

Laatste postings


Archief