Homepage
 Weblog Patrick Welman

1/20/2008


Overbodige verkeersborden: Roessinghsbleekweg


Indien vrachwagenchauffeurs zich keurig aan de regels houden dan mogen ze het Roessingh van deze zijde (noord) niet bevoorraden. Dat is alleen vanuit de zuidzijde mogelijk. Zou dit ook echt de bedoeling zijn of is men na de herinrichting van het Roessinghterrein vergeten het bord een paar meter te verplaatsen?

Op de hoek Roessinghsbleekweg en de Hengelosestraat staat aan eerstgenoemde straat een bord "30 kilometerzone". Vooral in de zomer als alles in volle bloei staat wordt het bord nog wel eens over het hoofd gezien. Daar komt bij dat het een druk kruispunt is, dus kan ik me voorstellen dat het bord niet wordt gezien. Het lijkt me wenselijk om te onderzoeken of het mogelijk is om de ingang van deze 30 kilometerzone duidelijker aan te geven.


Gepost door Patrick Welman.

0 Reacties

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Op 4 juni 2012 ben ik als wethouder van de gemeente Enschede benoemd. De stad waar ik geboren en getogen ben. Via mijn weblog krijg je hopelijk een goed beeld van het werk van een wethouder

Het weblog wil ik tevens gebruiken om mijn mening over actuele thema's te geven. Voor vragen en/of opmerkingen kan met mij contact opgenomen worden.

Mijn e-mailadres is p.welman@enschede.nl

Goodgoan!

 

Laatste postings


Archief