Homepage
 Weblog Patrick Welman

1/26/2008


Opmerkelijke verkeersborden: Hengelosestraat


Inmiddels is me duidelijk geworden dat Enschede niet alleen over verschillende overbodige verkeersborden beschikt maar dat het eveneens diverse opmerkelijk verkeersborden heeft. Het verkeersbord dat hierboven staat is daar een voorbeeld van. Het bord geeft o.a. aan dat de Roessinghsbleekweg rechtdoor is. Iedereen die hier vaker komt weet dat de Roessinghsbleekweg de eerste straat rechts is. Tja, geen idee hoe dit kan en waarom er niet eerder iemand aan de bel heeft getrokken.


Gepost door Patrick Welman.

1 Reacties

Op 31/1/08 12:32 zei Anonymous Anoniem:

Simpel, dit bord vertelt vrachtverkeer dat om naar die straat te gaan, men rechtdoor moet.
Lijkt me niet de meest logische route maar dat is weer een ander verhaal.

Tussen de Singel in Enschede en de kom van Hengelo, zijn slechts 2 N-Z doorsteken: de Roessinghsbleekweg en de Langkampweg. Geen wonder dat het daar druk is, dit is (de tuit van)een trechter!

 

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Op 4 juni 2012 ben ik als wethouder van de gemeente Enschede benoemd. De stad waar ik geboren en getogen ben. Via mijn weblog krijg je hopelijk een goed beeld van het werk van een wethouder

Het weblog wil ik tevens gebruiken om mijn mening over actuele thema's te geven. Voor vragen en/of opmerkingen kan met mij contact opgenomen worden.

Mijn e-mailadres is p.welman@enschede.nl

Goodgoan!

 

Laatste postings


Archief