Homepage
 Weblog Patrick Welman

4/20/2006


Mysterie opgelost!


Op 12 april jl. heb ik op mijn weblog een artikel geplaatst over een probleem waar een inwoonster van Enschede mee te maken had gekregen. Zoals toen aangekondigd heb ik met de gemeentesecretaris contact opgenomen. Gisteren kon ik de inwoonster berichten dat zij binnenkort een nieuw pasje met de juiste naam zal ontvangen. Gebleken is dat zij in de Gemeentelijke basisadministratie wel onder haar "eigen naam" vermeld staat. Dat is overeenkomstig haar daartoe strekkende verklaring. Nadere info bij de DMO, afdeling WVG leerde, dat bij de conversie naar het nieuwe verstrekkingensysteem bij de regio Twente blijkbaar haar oude naamsgegevens zijn verwerkt. Inmiddels is het systeem aangepast.


Gepost door Patrick Welman.

0 Reacties

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Op 4 juni 2012 ben ik als wethouder van de gemeente Enschede benoemd. De stad waar ik geboren en getogen ben. Via mijn weblog krijg je hopelijk een goed beeld van het werk van een wethouder

Het weblog wil ik tevens gebruiken om mijn mening over actuele thema's te geven. Voor vragen en/of opmerkingen kan met mij contact opgenomen worden.

Mijn e-mailadres is p.welman@enschede.nl

Goodgoan!

 

Laatste postings


Archief