Homepage
 Weblog Patrick Welman

1/03/2006


Een opvallend begin!


Gisterenmiddag was ik aanwezig bij de nieuwjaarsreceptie van stadsdeel Oost. Een gezellige en goed bezochte bijeenkomst. Veel mensen gesproken. Naast de medewerkers van zowel stadsdeelmanagement en -beheer als werknemers van de andere gebruikers van servicecentrum Oost waren ook verschillende vertegenwoordigers van wijkraden en de dorpsraad Glanerbrug aanwezig. Grote afwezigen waren leden van de fracties PvdA en VVD. Dat er niemand van de VVD aanwezig was verbaasde me niet echt. De afgelopen vier jaar hebben zij wel vaker aangegeven minder waarde te hechten aan hun aanwezigheid in de wijken en buurten van dit deel van Enschede. Opvallend was wel de afwezigheid van PvdA. Gisterenavond was ik in het stadhuis aanwezig bij de nieuwjaarsreceptie van de gemeente Enschede. Weer viel me de PvdA op. Verschillende leden van de fractie waren strak in pak. Een enkeling had zelfs een stropdas voor. Vraag me af hoe ik dit alles moet duiden. Het kan zijn dat men op basis van de peilingen zeer zeker is van de uitslag op 7 maart 2006. De mannen in pak lopen zich warm voor een derde wethoudersplek. Het heeft mij in ieder geval extra gestimuleerd om me met 100% in te zetten voor een goede uitslag van het CDA Enschede.


Gepost door Patrick Welman.

0 Reacties

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Op 4 juni 2012 ben ik als wethouder van de gemeente Enschede benoemd. De stad waar ik geboren en getogen ben. Via mijn weblog krijg je hopelijk een goed beeld van het werk van een wethouder

Het weblog wil ik tevens gebruiken om mijn mening over actuele thema's te geven. Voor vragen en/of opmerkingen kan met mij contact opgenomen worden.

Mijn e-mailadres is p.welman@enschede.nl

Goodgoan!

 

Laatste postings


Archief