Homepage
 Weblog Patrick Welman

12/29/2005


Activa


Vanochtend stond er een artikel in de krant over stichting Activa. Enkele weken geleden hebben collega-raadslid R. Tenkink en ik hier vragen aan het college van B&W (http://cms.enschede.nl/nl/politiekenbestuur/gemeenteraad/00001/) over gesteld. Afgelopen vrijdag hebben wij van het college antwoord gekregen. Helaas roept de reactie nieuwe vragen op. Voor mij blijft onduidelijk waarom het college niet eerder heeft ingegrepen. Volgens mijn bronnen is enkele jaren geleden al door het personeel aangegeven dat er iets niet klopte. Helaas heeft alle publiciteit wel tot gevolg dat het bedrijf Activa negatief in de publiciteit komt en dat is nooit bevorderlijk voor het werven van nieuwe en het behouden van de bestaande klanten. Dat is bijzonder jammer, vooral omdat de werknemers van Activa goed werk verrichten en zich 100% voor het bedrijf blijven inzetten. Maar ik blijf vragen houden. Vragen die ik vanuit mijn rol als raadslid mag en moet stellen.


Gepost door Patrick Welman.

0 Reacties

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Op 4 juni 2012 ben ik als wethouder van de gemeente Enschede benoemd. De stad waar ik geboren en getogen ben. Via mijn weblog krijg je hopelijk een goed beeld van het werk van een wethouder

Het weblog wil ik tevens gebruiken om mijn mening over actuele thema's te geven. Voor vragen en/of opmerkingen kan met mij contact opgenomen worden.

Mijn e-mailadres is p.welman@enschede.nl

Goodgoan!

 

Laatste postings


Archief