Homepage
 Weblog Patrick Welman

12/27/2005


Het eerste berichtje op mijn weblog!


Vandaag is het dan eindelijk zo ver. Ik heb tijd gevonden om mijn eerste berichtje voor mijn weblog te schrijven. De afgelopen dagen stonden in het teken van familiebezoeken en daarvoor was het alleen maar werk en politiek. In onze electronische nieuwsbrief heb ik hierover, met als titel "Ik wil bolletje", ook al het e.e.a. geschreven. Vanaf nu wil ik elke week minimaal twee keer mijn weblog aanvullen. Dat moet toch lukken. Uiteraard probeer ik daarbij interessante foto's te plaatsen. Mocht u na het lezen van mijn weblog op- en of aanmerkingen hebben dan verneem ik dat graag. Goodgoan!


Gepost door Patrick Welman.

0 Reacties

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Op 4 juni 2012 ben ik als wethouder van de gemeente Enschede benoemd. De stad waar ik geboren en getogen ben. Via mijn weblog krijg je hopelijk een goed beeld van het werk van een wethouder

Het weblog wil ik tevens gebruiken om mijn mening over actuele thema's te geven. Voor vragen en/of opmerkingen kan met mij contact opgenomen worden.

Mijn e-mailadres is p.welman@enschede.nl

Goodgoan!

 

Laatste postings


Archief