Homepage
 Weblog Patrick Welman

1/02/2014


Wat moet er de komende jaren in Zuid-Oost Enschede gebeuren?


Begin december ontving ik als lijsttrekker van het CDA Enschede een e-mail van de heer Jeroen de Groot, hoofdredacteur van de Wijkkrant Zuid-Oost. Daarin vroeg hij mij een tekst te schrijven voor de wijkkrant van februari 2014 waarin wordt ingegaan op de vraag wat het CDA voor het werkgebied van de wijkraad Zuid-Oost wil bereiken. De precieze omvang van het werkgebied kunt u terugvinden op de site van wijkraad (www.wijkraadzuidoostenschede.nl), maar het betreft ongeveer de gebieden Hogeland, Diekman Es, Varvik, Getfert, Wooldrik, Zuid Esmarke, Spaansland en De Leuriks. Als partij moeten we onze tekst voor 15 januari a.s. inleveren. Kort dag. Natuurlijk kunnen we een tekst aanleveren. Deze is dankzij o.a. hulp van leden uit het gebied ook al opgesteld, maar toch lijkt het me zinvol om ook inwoners van de wijk bij de tekst te betrekken. Dus heeft u tekstsuggesties dan zijn deze van harte welkom. U mag ze sturen naar mijn mailadres: p.welman@enschede.nl. Dus geef kort aan wat er in uw wijk de komende jaren moet gebeuren. Alvast hartelijk dank.


Gepost door Patrick Welman.

0 Reacties

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Op 4 juni 2012 ben ik als wethouder van de gemeente Enschede benoemd. De stad waar ik geboren en getogen ben. Via mijn weblog krijg je hopelijk een goed beeld van het werk van een wethouder

Het weblog wil ik tevens gebruiken om mijn mening over actuele thema's te geven. Voor vragen en/of opmerkingen kan met mij contact opgenomen worden.

Mijn e-mailadres is p.welman@enschede.nl

Goodgoan!

 

Laatste postings


Archief