Homepage
 Weblog Patrick Welman

8/09/2013


Vakantie 2013


Niet gedacht dat ik zoveel moeite zou hebben met het bijhouden van mijn blog. Facebook en twitter lukt me nog, maar actualiseren van het blog is lastiger. Desondanks toch weer een poging van mij om mijn blog actueel te houden. Vandaag daarom een nieuw artikel. De zomer van 2013 zullen we niet snel vergeten. Ik doel daarbij niet op de hitte, maar op de geboorte van onze dochter Luz. Op 23 juli is Luz in het MST geboren. Fantastisch om weer vader te zijn geworden. Alles gaat goed en het lijkt er op dat ze het juiste dag- en nachtritme te pakken heeft. Dit tot groot genoegen van haar ouders ;-). Ons gezin is compleet. Vandaag heb ik ook mijn kandidaatstelling voor de kandidatenlijst van het CDA Enschede voor de gemeenteraadsverkiezingen 2014 verstuurd. Ik wil me wederom weer erg graag voor Enschede en al haar inwoners inzetten. De kandidaatstelling is de eerste stap. Uiteindelijk is aan de kiezers van Enschede of ze het CDA en mij voldoende stemmen geven om ook na maart 2014 in de politiek, in welke rol dan ook, actief te zijn. Ik hoop uiteraard dat veel kiezers van mening zijn dat het CDA en ik in het bijzonder nog een periode van vier jaar door mogen gaan. Mocht u nog vakantie hebben of nog gaan dan wens ik u veel plezier en kom vooral goed thuis.


Gepost door Patrick Welman.

0 Reacties

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Op 4 juni 2012 ben ik als wethouder van de gemeente Enschede benoemd. De stad waar ik geboren en getogen ben. Via mijn weblog krijg je hopelijk een goed beeld van het werk van een wethouder

Het weblog wil ik tevens gebruiken om mijn mening over actuele thema's te geven. Voor vragen en/of opmerkingen kan met mij contact opgenomen worden.

Mijn e-mailadres is p.welman@enschede.nl

Goodgoan!

 

Laatste postings


Archief