Homepage
 Weblog Patrick Welman

11/27/2011


Wisseling van de wacht!


Sinds iets meer dan week ben ik geen fractievoorzitter meer van het CDA Enschede. Het is wennen, maar het bevalt me goed. Ik kon mijn werk bij de Universiteit Twente (UT) niet langer combineren met het fractievoorzitterschap. Bij de UT ben ik Campusmanager en samen met mijn collega's ben ik bezig met het opzetten van een nieuwe eenheid Campus. Daarnaast moeten we invulling geven aan een bezuinigingstaakstelling van 800.000 euro op sport en cultuur. Dat is niet gemakkelijk. Ik ben dan ook erg blij en opgelucht dat Gerrit Jan van der Veen mijn taak als fractievoorzitter heeft willen overnemen. Daar ben ik hem zeer dankbaar voor. In tegenstelling tot wat sommige inwoners van Enschede denken blijf ik wel raadslid en kan dus de fractie nog steeds helpen bij het laten horen van het CDA-geluid in de gemeenteraad van Enschede. Natuurlijk blijf ik me ook de komende jaren inzetten voor de inwoners van de dorpen van Enschede. Gelukkig weten nog veel mensen me te vinden. Blijf dat vooral doen. Bijvoorbeeld via de e-mail of op het moment dat ik in de buurt ben. Ik hoop daar nu weer iets meer tijd voor te vinden. Als fractievoorzitter ben je toch wel veel bezig met allerlei huishoudelijke en organisatorische zaken. Belangrijk, maar voor de mensen niet zichtbaar. Tevens hoop ik weer meer tijd te hebben voor dit weblog. Het versturen van tweets op twitter lukt me goed, maar het bijhouden van een weblog kost meer tijd. Mijn twitteraccount is overigens @PGWelman.


Gepost door Patrick Welman.

0 Reacties

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Op 4 juni 2012 ben ik als wethouder van de gemeente Enschede benoemd. De stad waar ik geboren en getogen ben. Via mijn weblog krijg je hopelijk een goed beeld van het werk van een wethouder

Het weblog wil ik tevens gebruiken om mijn mening over actuele thema's te geven. Voor vragen en/of opmerkingen kan met mij contact opgenomen worden.

Mijn e-mailadres is p.welman@enschede.nl

Goodgoan!

 

Laatste postings


Archief