Homepage
 Weblog Patrick Welman

12/21/2007


Radiojournaal van 5 januari 2020


Journaal%202020.mp3

Hoe ziet Nederland er in 2020 uit? Op deze vraag is onmogelijk een antwoord te krijgen. Wat je wel kunt doen is het ontwikkelen van een visie, een denkrichting van hoe de (lokale) maatschappij er in 2020 uit moet zien. De gemeenteraad van Enschede heeft op maandag 17 december 2007 de Toekomstvisie Enschede 2020 vastgesteld. Dit geeft de komende jaren richting aan het beleid van de gemeente Enschede. Mochten er lezers van mijn weblog zijn die nu al graag willen weten wat het jaar 2020 ons brengen zal, even klikken op de link hierboven en u weet het. Veel luister plezier.


Gepost door Patrick Welman.

0 Reacties

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Op 4 juni 2012 ben ik als wethouder van de gemeente Enschede benoemd. De stad waar ik geboren en getogen ben. Via mijn weblog krijg je hopelijk een goed beeld van het werk van een wethouder

Het weblog wil ik tevens gebruiken om mijn mening over actuele thema's te geven. Voor vragen en/of opmerkingen kan met mij contact opgenomen worden.

Mijn e-mailadres is p.welman@enschede.nl

Goodgoan!

 

Laatste postings


Archief