Homepage
 Weblog Patrick Welman

1/03/2008


De eerste actie in 2008!


Het is vandaag donderdag 3 januari 2008. Ik zit achter de laptop met kleine oogjes en af en toe behoorlijk hoestbuien. U begrijpt ik ben verkouden en behoorlijk ook. Afgelopen nacht eigenlijk niet of nauwelijks geslapen. En toch vandaag weer achter de laptop. Waarom? Omdat ik me had voorgenomen om in de eerste week van januari vragen te stellen aan het college van B en W van Enschede over verkeersborden die door mij als overbodig worden gekwalificeerd. Welnu dat heb ik gedaan. Nu maar afwachten wat de reactie van het college zal zijn. De afgelopen maanden heb ik verschillende situaties op mijn weblog geplaatst die echt niet als logisch beoordeeld kunnen worden. Aanpassing lijkt me wenselijk en soms zelfs noodzakelijk. Mochten er lezers zijn die nog meer plekken van overbodige verkeersborden kennen dan verneem ik dat graag. Stuur een een bericht naar mijn e-mailadres p.welman@enschede.nl en ik ga er op af. Alvast bedankt.


Gepost door Patrick Welman.

0 Reacties

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Op 4 juni 2012 ben ik als wethouder van de gemeente Enschede benoemd. De stad waar ik geboren en getogen ben. Via mijn weblog krijg je hopelijk een goed beeld van het werk van een wethouder

Het weblog wil ik tevens gebruiken om mijn mening over actuele thema's te geven. Voor vragen en/of opmerkingen kan met mij contact opgenomen worden.

Mijn e-mailadres is p.welman@enschede.nl

Goodgoan!

 

Laatste postings


Archief