Homepage
 Weblog Patrick Welman

9/21/2006


Een goed gesprek


Afgelopen vrijdag zijn fractiegenote Diet Boes-Schoonderbeek en ik bij een delegatie van het Stichtingsbestuur van Synagoge Enschede op bezoek geweest. Het was een goed en verhelderend gesprek. Belangrijkste onderwerp en eigenlijk ook de aanleiding van het gesprek was de financieel moeilijke situatie waarin het Stichtingsbestuur verkeert. Omdat overheden niet of nauwelijks genegen zijn om exploitatiesubsidies aan organisaties te geven kan de stichting slechts met heel veel moeite het hoofd boven water houden. Overigens moet ik opmerken dat het Stichtingsbestuur niet verward mag worden met de Joodse Gemeente. Het bestuur huurt de ruimtes om diverse activiteiten op te zetten. Afgesproken is dat wij als CDA Enschede trachten om bij verschillende organisaties de problematiek onder de aandacht te brengen. Bijvoorbeeld door samen met Tweede Kamerleden van het CDA een bezoek aan de Synagoge en het Stichtingsbestuur te brengen. Via onze website en electronische nieuwsbrief wordt hierover bericht.


Gepost door Patrick Welman.

0 Reacties

Reageer

Terug naar overzicht

Welkom op mijn weblog!

Op 4 juni 2012 ben ik als wethouder van de gemeente Enschede benoemd. De stad waar ik geboren en getogen ben. Via mijn weblog krijg je hopelijk een goed beeld van het werk van een wethouder

Het weblog wil ik tevens gebruiken om mijn mening over actuele thema's te geven. Voor vragen en/of opmerkingen kan met mij contact opgenomen worden.

Mijn e-mailadres is p.welman@enschede.nl

Goodgoan!

 

Laatste postings


Archief